BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

DIARI SIVIK AHFOK

Friday, January 21

rindu .

hye ..bosan betol la skang ni .. xleh nak mcj manja2 ckp fon gan awex ..
syes jelous bila tgk mbe2 smua kua gan awex , 
mcm hari ni la smua pakat kua gan aweks msing2..
serius aku rindu dya sgt2..rindu nk peluk dya , nk cium dya .. 
slimut gan perfium mnjadi pngubat rindu aku kt dya ..
rasa nya dya rindu aku x .?? 
ishh .. pki bkn2 plak .. msti x la .!!  sbb skng an dya dh ada bf .hihi
ewan ..ewan .. kau ni angau dah ..haha .. opss.. lupa lak .. 
mkcik aku ada plawa aku dduk gan dya kt labuan .
tapi skng ni aku cmfius sma ada nk pergi atau x .?
kdng2 klo pergi pun ada baik juga sdikit sbayak aku bleh lupa an dya .. 
sbb serius aku ckp skng ni aku still x boleh lupa an dya .. 
aku pun x tau knapa pyah sgt nk lupa .
tiap mcm aku dgr lagu yg pena dya ksi kt aku dlu ..
rossa .HATI YG KAU SAKITI , serius .. lagu tu mmng mkan dlam la .
terusik jiwa ni . mgkin slama kami kwn ni aku slalu bagi dya skit hati .
mmng ptt pun la dya tngai aku .
 urmm .. klo la msa tu leh ptah balik .
serius aku jnji xkan bagi kau skit hati ,
sbb aku xmau khilngan kau mcm mna skng ni .
kau kan still ada dlm hati aku smpi bila2, 
bia 10 thn nnti pun . tak kn ada cpa yg leh gnti kau
kt dlm hati aku , sjarah kau gan aku ttp akn slalu terpahat ..
wlaupun maut yg dtg aku akan still tgu kau smpi bila bila ..

0 ulasan: