BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

DIARI SIVIK AHFOK

Monday, January 24

harus bagai mana lagi

 baru2 nie aku cakap fon gan dya .. terubat la ckit rindu kt dya juga
dya pngil aku B .! hiihih .  dya ckp dya rindu aku .
(.aku pun rindu kau gak la .)
masa jumpa aku kt langkawi aritu dya mcm nak lari peluk aku .haha
[kenapa x lari peluk ja , sbb bf ada dpn mata erk .] hiih
aku x mau hanyut lagi dengan kata2 dya nnti aku yg merana an ..
salah aku tetap slah aku .maaf kan lah aku x bisa hidup tampa kau ..
sampi mata aku pejam hanya kau yg terbayang n dalam hati ni .
dulu aku mmng slah, terlalu slah mngabai an kau .
tetapi aku dah sedar sgala perit yg kau lalui smpi kau terluka ..
maaf kan lah aku x bisa hidup tampa kau ..
tlong la jgn dekat atau dtang pada aku lagi ..
aku mkin terseksa kot ..
aku dah cube cari untuk bersama pnganti diri kau ..
tapi hati aku still masih syang pada kau .??
kenapa smua ni jadi kt aku .?
maaf kan la aku yang x pernah bisa nk melupa kan dya ..
teryata aku terlalu cinta an sayang kt dya ..

0 ulasan: