BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

DIARI SIVIK AHFOK

Saturday, March 26

RINDU DYA LA .

hihih.. ni la gadis yg selalu terpahat dalam hati aku .. syes .. aku rindu an dya . aku sayang an dya .hati RINDU kot .!! HAHA~~dulu aku selalu juga la mngeluar kan air mata jantan sebab dya . besa la orang cakap kalo sayang memang macam tu . aku x sabar nak tunggu detik hari perjumpaan kami .. rindu nk peluk dya .. nak belai rambut dya . ina 0oo ina ... aku sayang kau sangat2 ina . tiap2 hari aku dok pki an ingat kt kau . kau tau x ina . wlau sesebuk mna pun . aku msti ingat kt kau . psai apa . sebab aku sayng kau sngat2.. love u baby .!! muaacckkk..muuaaccckkkk ..

Tuesday, February 8

tima kasih

            serius aku skang ni dah give up . 

            aku xtau mcm mna lagi yg patut aku buat untuk dya .
             kenapa payah sangat nk jjur yg kau x sayang aku .?
             jangan buat aku mcm ni beri aku seribu harapan .
             asal aku ni mnusia yg xda perasaan ke .?
            kenapa tuhan nk buat aku mcm ni .?
            apa besar sangat ka dosa aku smpi dya nk hukum aku
             smpi mcm ni sekali .?
            aku letih di perlakukan mcm org yg x punya prasaan .
            asal ha .? kau buat aku mcm ni .? dosa apa aku kt kau .?
            hati aku sekarang ni summpah sakit sngat .
           thnks sayang sbb buat aku aku makin terluka .
                            thnks sangat k ..

syes aku rindu dya kot ..rindu gile2 kt dya .
miss u sayang ..i miss u sangat2 .
setiap hari aku dok ingat kt kau , senyuman kau .
gelak tawa kau . smua tu buat aku rindu kt kau .
serius walaupun kita jauh ..tapi aku rasa mcm kau ada dengan aku .
sbb apa sbb aku pkai perfium kau la ..hihi..:D
pic kau still dlm wallet aku g la ..hih . miss u sayang ..
miss u sangat . bila la kita leh mcm dulu g an .
syes aku rindu saat2 dulu .:(
aku xleh nk tngai an kau . sbb aku terlalu sayang kan kau
aku x leh lupa kan kau . sbb kau selalu hidup dlam hati aku .
serius aku syang anak suhaimi dan fauziah

Saturday, February 5

maaf kan aku sayang

skng ni aku dah mula rasa kebahagian ..
dya slalu ada gan aku . aku dah mula rasa hangat nya cinta ni 
love u sayang ..tapi walupun i cinta kt u 
tpi i terpaksa mlepas an u .
i terpksa tinggal an u , i x kan dpat bhgia an u .
u berhak dpt kbahagian tapi bkn gan i ..
sbb i x mmpu untuk bhagian an u untuk masa 
akan datang ..
gods ...asal kau slalu beri dugaan yg byk kt aku .??
apa besar sangat ka dosa aku ni . mdikal chek up aku dah kua .
kputusan yg aku terima sangat tidak memuas an ..doctor kasi tau 
muhamad ridzuan sakit pala yg slalu anda hadapi bkn sakit pala besa .
ada pertumbuhan kt dlm otak anda .. anda mnhidap cancer tahap 2 .
masa aku dgr doktor tu ksi tau  ..aku rasa mcm nk kiamat .
apahal aku yg nk kena hadapi smua ni .?
aku pun nk hdup mcm org lain gak rasa bhgia .
skang ni aku terpksa melepas an owg yg aku cintai .
aku terpksa smbunyi an bnda ni dari smua owg yg aku syg 
aku x mau downg smpati gan aku ..aku xnk hidup atas smpati .
bia aku tngung pnderitaan ni sorang2 xpa .
jnji owang yg aku syg x mnangis psai aku ..
aku x kan lupa kan kau sayang .. bia jasad g mamah tanah .
tapi cinta kasih dan sayng aku pada kau x kan penah mati .
buat slama lama NYA ..

Monday, January 31

hari hari

2,3 ari ni aku rasa sngat bhgia .. terlalu bhgia sngat sangat .

hope kbhgian ni akan kekal la . bkn hanya smantara dlm hidup aku 
aku dah mula mngukir snyuman walaupun kdang2 rasa hati yg sakit 
tu still ada g. bkn mudah nk pdam rasa skit tu . 
hati yg dah hncur bkn snang nk gam balik an ..:) 
tapi besa la dlm gah rasa bhgia 
x selesa pun msih ada .. 
kdang dya ada kdang dya x da ..
kdang2 aku pikir dya cuma buat2 sayang aku ..
dya cuma buat aku ni mcm laki smpanan dya ..
mbe aku pna kata kalo dulu pnah jadi laki smpanan .
smpi bila2 kau ttap akan jadi laki smpanan ahfok ..
tapi x leh ke ksi aku ksempatan tok perbetul an ksalahan aku yg dulu .?
aku pun nk rasa bhgia mcm owg lain yg dok bercinta .
3/2 ni . kputusan ksihatan aku kua ..
aku jadi takot nk tgk kputusan yg akan kua nnti .
hope skit pala yg aku dok alami slama ni hanya skit pala biasa ja .



Monday, January 24

harus bagai mana lagi

 baru2 nie aku cakap fon gan dya .. terubat la ckit rindu kt dya juga
dya pngil aku B .! hiihih .  dya ckp dya rindu aku .
(.aku pun rindu kau gak la .)
masa jumpa aku kt langkawi aritu dya mcm nak lari peluk aku .haha
[kenapa x lari peluk ja , sbb bf ada dpn mata erk .] hiih
aku x mau hanyut lagi dengan kata2 dya nnti aku yg merana an ..
salah aku tetap slah aku .maaf kan lah aku x bisa hidup tampa kau ..
sampi mata aku pejam hanya kau yg terbayang n dalam hati ni .
dulu aku mmng slah, terlalu slah mngabai an kau .
tetapi aku dah sedar sgala perit yg kau lalui smpi kau terluka ..
maaf kan lah aku x bisa hidup tampa kau ..
tlong la jgn dekat atau dtang pada aku lagi ..
aku mkin terseksa kot ..
aku dah cube cari untuk bersama pnganti diri kau ..
tapi hati aku still masih syang pada kau .??
kenapa smua ni jadi kt aku .?
maaf kan la aku yang x pernah bisa nk melupa kan dya ..
teryata aku terlalu cinta an sayang kt dya ..

Friday, January 21

rindu .

hye ..bosan betol la skang ni .. xleh nak mcj manja2 ckp fon gan awex ..
syes jelous bila tgk mbe2 smua kua gan awex , 
mcm hari ni la smua pakat kua gan aweks msing2..
serius aku rindu dya sgt2..rindu nk peluk dya , nk cium dya .. 
slimut gan perfium mnjadi pngubat rindu aku kt dya ..
rasa nya dya rindu aku x .?? 
ishh .. pki bkn2 plak .. msti x la .!!  sbb skng an dya dh ada bf .hihi
ewan ..ewan .. kau ni angau dah ..haha .. opss.. lupa lak .. 
mkcik aku ada plawa aku dduk gan dya kt labuan .
tapi skng ni aku cmfius sma ada nk pergi atau x .?
kdng2 klo pergi pun ada baik juga sdikit sbayak aku bleh lupa an dya .. 
sbb serius aku ckp skng ni aku still x boleh lupa an dya .. 
aku pun x tau knapa pyah sgt nk lupa .
tiap mcm aku dgr lagu yg pena dya ksi kt aku dlu ..
rossa .HATI YG KAU SAKITI , serius .. lagu tu mmng mkan dlam la .
terusik jiwa ni . mgkin slama kami kwn ni aku slalu bagi dya skit hati .
mmng ptt pun la dya tngai aku .
 urmm .. klo la msa tu leh ptah balik .
serius aku jnji xkan bagi kau skit hati ,
sbb aku xmau khilngan kau mcm mna skng ni .
kau kan still ada dlm hati aku smpi bila2, 
bia 10 thn nnti pun . tak kn ada cpa yg leh gnti kau
kt dlm hati aku , sjarah kau gan aku ttp akn slalu terpahat ..
wlaupun maut yg dtg aku akan still tgu kau smpi bila bila ..

Monday, January 17

:)

aku baru ja balik tenang an jiwa kt pulau .. hiih .. lama dah x rasa happy mcm nie .
percutian aku ke lngkawi mmng sgt seronk la .. aku mula kembali ke prangai lama aku .
mabuk, drugs . clubbing . hihi ..masa percutian aku kt cna aku bleh terserempak gan ex aku ..
dya gan bf n kwn2 dya .. gile msa tu dlm hati ni tuhan ja tau.. tpi uat rilex sudah ..
xmau tnjuk sgt perasaan msa tu ..cool sdah .uk .. 
sejak aku single nie ramai gak la pmpuan yg aku knai.. hihih , dari yg muda smpi yg berusia
aku snng berkawn gan downg . kwn ja k x mau ade komitmen gan cpa2 dh . ckup serik 
luka kt dlm nie still berdarah ..hihih ... tpi dlm dok rmai ni.. aku selesa gan cowng dua la.
masa aku p lngkawi baru2 ni aku jadi rpat kt sorang pmpuan ni . dya 7 thn lbih tua dari aku .
berstatus janda . tpi aku x ksah sbb aku slesa berkwan gan dya . cra dya x mcm pmpuan2 yg
aku pna knal sbelum nie. mgkin sbb dya byk pngalam an .hiih .. jgn ingt aku ada hbngan gan dya .
kita owg just fren ja .! sbb xmau ada komitmen gan hubungan .. hhihhi ..